Storhandling

Idag har jag verkligen utnyttjat Passaten till fullo.
Imorgon kommer ju mamma och pappa hem och då är det inte mer bil till Eva. BMW:n står parkerad i garaget i Svedberga där den ska övervintra och sen tar dem ju tillbaka sin bil imorgon. Så idag åkte jag först till Aktiverum och tränade. Jag har skullat göra det hela veckan men det har inte varit så lyckat med dunderförkylning och ont i knät.
Passade på att sola lite när jag var där.
När jag var klar på Aktiverum åkte jag till MAXI. En diger lång lista på allt möjligt jag kunde komma på. Gällde ju att passa på att handla hem massa tunga saker man inte orkar släpa hem sen. Så nu behöver jag inte köpa tvättmedel, julmust, kött osv på ett bra tag.
När jag kom hem skulle jag börja jobba om en halvtimme så jag fick slänga in alla kylvaror så gott jag kunde. Sen hopp in i bilen igen och ner till jobb.
Och där har jag varit fram tills nu...

Imorgon ska jag hämta Molly, åka ut till mamma och pappa och lämna henne och lite mat till dem. Så slipper dem handla när dem ska hem. Ska dessutom med dem ut när jag hämtat dem där en lassagne ska stå och vänta :)
Sen kommer hjärtat ut och äter och umgås sen kör han oss in till stan.

På torsdag är det scones till frukost det är redan bestämt :)

Skönt att man alltid har hans Volvo om man skulle behöva storhandla. Man är ju trotts allt van vid att ha bil nu. Kommer börja träna nere i city nu ist vilket är lite synd för jag trivs bra på Berga. Men jag har aldrig testat city så vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Carina

mmm det var väldigt skönt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback