Umgåtts med hjärtat

Vi vaknade alldeles för sent. Vi gick och la oss runt tolv och klockan ringde klockan åtta när det var dax att flytta bilen (stod på en lastzon). När jag kom in igen lockade sängen alldeles för mkt och jag kröp ner där igen.  Gött var det :)
Ställde inte klockan och vaknade vid elva... Bloggade lite då och vid tolv vaknade Filip. Jag har ju inte mage att väcka honom när han ligger där och ser så rofylld och söt ut :/ Även om jag borde egentligen....

Åt lite frukost och sen åkte vi ut till Väla. Filip köpte wax och moneycase. Jag hittade två söta julprydnader från Sia och sen fick det bli ögonserum på bodyshop och sen shampo.
Sen drog jag med Filip till floweteam. Jag fick dåligt samvete redan när vi klev in :P Han led hela tiden och det blev inte bättre när jag frågade efter en rektangulär vit kruka.... Expediten sprang verkligen runt i hela butiken! O jag försökte hänga på. Och efter mig kom Filip....
Dem hade ingen så det blev ingen kruka men ist blomjord och lecakulor. Planterade en vit amarylis och tazetter när jag kom hem. Snart infinner sig lite julstämning här :)

På vägen hem från Väla blev det kinamat take away. Åt när vi kom hem och myste i soffan. Lite TV och en liten tupplur på soffan... Sen städade vi undan och gjorde det rent och fint.
När vi var klara började vi på middagen. Filip var också delaktig vilket jag verkligen uppskattar :) Tycker det är roligt när vi lagar mat tillsammans. Blev entrecote med klyftpotatis, sockerärter, coctailtomater, champinjonger och bea till FIlip och persiljesmör till mig.

Sen såg vi på the heartbreak kid och Filip åkte hem. Nu har jag bara legat i soffan och kollat på F-word.
Hoppas ni andra också haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback