Catering och kvällsmys

I tisdags blev det pictionary för hela slanten. Marcus, Filips polare var här, och vi åt hemlagade burgare med hemlagad bea och hemgjorda pommes :) Gott som sjutton men långt ifrån nyttigt :P
Sen började spelandet och det blev cider och öl. Kom fram till att Filip suger på pictionary :P Till min glädje för han brukar alltid vara bra på allt och ingenting.
Sen stack vi ner till utposten och satte oss och myste. Hem vid ett och somnade gott till scrubs :)

Igår blev det en massa pyssel på jobb med catering. 150 pers som skulle ha 6 tapas. Det är en j*vla massa tapas... Massa farande mellan Papi och Oz. Men det blev en rätt bra dag faktiskt :)

Idag fortsatte jag pyssla med buffén och det blev rätt så jäktigt ett tag. Sen upp till Lindahl där det fanns 150 glada människor som minglade och drack vin. Alla plockade av faten och jag fick babbla konstant var allting var. Efter att jag hade sagt västerbottenostpaj 1000 gånger började allt snurra runt. Var inte bättre för att man inte hade ätit en smula på hela dagen... Klockan sex kom jag till Papi och fick i mig en mumsig pasta med kyckling, trattkantareller och alldeles för mkt vitlök :P
Traskade bort till nyöppnade systembolaget där jag köpte hem lite cider. Gick och tänkte på att det här var en typisk sånn kväll man vill gosa ner sig i soffan med en film, take away-mat, popcorn och en tjock filt. Blir nog allt utom maten idag :)

Imorgon ska man med mamma till stan. Blir nog lite lunchande också. Kanske Mento eller Dahlbergs?
Sen jobb på kvällen :) Ska försöka hinna träna också imorgon. Eller blir det dubbelpass på lördag.




Här har ni första bilden på Filip i min blogg. Rätt suddig och utan hans godkännande men jag får hoppas att det är okej för honom. Här försöker han kanske rita en häst eller nått :P

Har ni förresten sett att Bohaget plockat fram julpyntet? :D Jag älskar ju julen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback