Det här känns inte alls bra!! :(

Typiskt också... Varför skulle jag kolla på det där programmet? Du är vad du äter. Fruktansvärt peta-i-ögat-program och efteråt satt man med en klump i magen och en massa kliande i huvudet. Ja jag vet jag äter inte särskilt bra. Men det är inte särskilt lätt att äta regelbundet och nyttigt på mitt jobb. Och jag älskar ju mat och att unna mig livets goda :(

Men jag funderar starkt på att gå på en detoxkur. Jag funderade på linfröolje-shot också men det tror jag är för hard core... Jag måste fortfarande tycka att det är gott om det ska gå. Så länge jag tycker att maten är god kan det ju kvitta om det är nyttigt eller inte. Men tyvärr är ju i princip allt onyttigt gott! :(

Jag ska först och främst börja dricka mer vatten. Anna Satkärringen Skipper sa att det är en viktigt del i matsmältningen och att man ska gå på toa minst en gång om dagen. Det var framför allt då jag satte i halsen. En gång om dagen?!?!?!? Jag har gått till läkaren för sånt innan och jag sitter där cirka 1 gång i veckan :S Ingen höjdare men läkaren sa att så länge det inte var mer sällan var det lugnt. Inte enligt Skipper....
Så nummer ett är ju att få igång magen.
Träningen tuffar ju på och jag ska försöka träna lite hemma på kvällen också innan läggdax.

Minns dock hur det blev när jag skulle köra GI..... En dag pallade jag..... EN!

Filip kan dock vara ett stöd som varken äter godis, sötsaker eller dricker läsk. Han får vara min stöttepelare genom helvetet. Ska bara hitta en vecka som kan fungera bra iom att jag mkt troligt kommer att må lite halvkasst.


Kommentarer
Postat av: Carina

Tror inte riktigt du behöver oroa dig. Du ser sund ut tycker jag! En annan fråga är hur man mår innombords men det är kanske itne fråga om maten då utan tillvaron/jobb?



Tror du kan sluta oroa dig, sova gott för det finns verkligen inget utseendemässigt att klaga på hos dig :)

Kram

Postat av: elin

Håller med Carina, du är nog en av de sista som behöver en sån kur :)

2008-10-17 @ 18:07:40
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: Sandra L

Magens bästa vän är fibrer, ät gott om det! Massvis med frukt o grönt dagligen får magen att börja JOBBA. Det ihop med mycket vatten och motion får magen i fas!



KRAM

2008-10-18 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback