Flåset var på topp

När jag stack från Filip åkte jag direkt till Aktiverum. Blev lite kondition först samtigit som jag kollade på "Along came Polly" på min iPod. Fick upp ett riktigt flås och sen körde jag styrka tills benen knappt gick att stå på. Försöker ju verkligen öka minst en muskelgrupp varje gång så därför pushar jag mig själv en massa. Dock blir jag inte särskilt svettig av någon anledning. Filip ansåg därför inte att jag tar i ordentligt... Vilket därför gjorde att jag tog i så jag höll på att kräkas idag.
Sen hem och duschade och slängde i mig lite risotto. Iväg igen och åkte till Väla där jag mötte mamma. Lite sista-minuten-fix inför deras Sydafrikaresa på måndag. Letade rätt på en snygg svart kappa till mig på MQ. Min gamla Fornarina har blivit ett par år gammal och lite stor... Sen hittade jag ääääntligen mina söta svarta skor!
Små söta pumps med lite klack och ett spänne :) Helt underbara med ett par strumpbyxor!
Hoppade in i bilen och åkte till City Gross. Hittade en massa gott där... Nackdelen med att gå och handla när man är hungrig. Köpte dessutom julmust!! :D I looove julmust! Blev fem petflaskor..
Sen hem till lägenheten och slängde ihop lite lax med kokt rattepotatis och vitvinsås. Tänkte lyxa till det med lite ostbågar och julmust ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback