Frallefrulle

Sitter och äter frallor från Walles. Filip ligger fortfarande och drar sig i sängen. Har försökt få upp honom nu i tjugo minuter och nu när jag satte igång TV:n och väsnades lite så gick det bättre :P
Ska sen iväg och jobba. Blir nog träning efter det. Nacken känns lite bättre efter en inflamationshämmande tablett jag fick av mamma.
Jag tar tydligen rätt mkt tabletter... Har jag ont i huvudet och ska t.ex. jobba så tar jag en ipren. Ska jag bara ligga hemma kanske jag genomlider det men inte om det kommer att störa det jag ska göra. Många andra i min närhet tar kanske max 5 tabletter om året. Jag är lite mer frikostig :/ Kanske ingen höjdare alltid men ändå... Jag tar ju inte varje dag och inte heller varje vecka alltid. Går i perioder.
Hur ser ni på det här med värktabletter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får ta o ses snart gumman, svårt att hitta en dag i nuläget men vi ska nog finna en! Ha en bra måndag, kramar,

Postat av: Carina

Attans Eva! Bestämde precis med en vänn. Enda dagen jag är ledig. Åh. det hade varit kul att träffa dig igen. Får hoppas vi kan klämma in ngt i nästa vecka?

2008-10-20 @ 18:44:58
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback