Full rulle

Ja idag har det varit saker o ting hela tiden. Gick upp imorse klockan åtta i tron om att jag hade tvättid. Men nix. Imorgon var det ja.. När ska jag lära mig att memorera tvättiderna?
Sen duscha, frukost (det e nått nytt jag börjat med....), på med kläder och smink. Ut till Väla där jag mötte mamma. Blev en tur till apoteket där mamma länsade hyllorna inför Sydafrika. Sen blev det lite smått och gott som dem också behöver och lite kläder till mig som jag behöver :)
Blev en supersnygg svart kofta från JC som jag länge kollat in. Blev en vit topp där också, ett svart och ett vitt linne på Levis, en svart pennkjol med snörning bak från Vero moda och en kråsskjorta från samma butik. En mysig pyamas på Lindex, hårband från kicks och en T-sha från Intersport som jag ska ha att mysa i här hemma :) Få saker är ju skönare än att låna pojkvännens tröja och bara gå och mysa i. Och den här skulle mkt väl kunna vara hans med tanke på att den dels hittades på herravdelningen och dels för att det är Arsenals emblem på den :P
Sen hem och slängde på en gryta på spisen. Håller på att koka kycklingfond nu till en sjukt god sås :)
Slängde i mig lite lax med vitvinssås och spetskål, rädisor och amandinepotatis. Inte alls fel...
Dammsugat, dammat, diskat och tvättat håret. Så än så länge har vi hållt oss enligt planeringen.

Vad gör alla andra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback