Gomorron allihopa!

Jag vaknade utvilad när klockan ringde. Kollade på Top model och hoppade sen in i duschen. Har legat här i soffan nu en stund och läst lite bloggar.
Har inte ritkigt bestämt vad som ska hända idag. Troligtvis leka lite med Emelie men vet inte riktigt vad vi ska göra.
Blir troligtvis en runda ner på stan för att lämna tillbaka ett par jeans jag köpte i fredags. Dem var snygga men lite opraktiska eftersom dem inte var så smala att jag kan stoppa ner dem i stövlar, och jag använder ju i princip bara stövlar på vintern... Sen var dem rätt höga i midjan vilket jag var lite tveksam till. Filip var inte ett dugg tveksam då han inte alls gillar höga midjor på jeans :P

Imorron kommer Filip på kvällen. Är tänkt att vi ska hitta på något kul tillsammans men jag vet inte riktigt vad det kommer bli... Har ni några förslag? Bio känns ju tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback