Myskväll

Blev inget Oasen idag. Inget Golden Bamboo heller. Blev ist Asia Kock. Filip kom och hämtade mig vid fyra. Stack ner och käkade och kom sen hem och slängde oss i soffan för ett Seinfeldt-maraton. Började med mitt favoritavsnitt The Soup Nazi! I love it!! :D
Sen har vi bara gosat och myst hela kvällen. Kollade lite på Du är vad du äter och ignorerade allt Anna tradat om och stack bort till Coop och köpte chokladpuddig. Nån gång får man ju faktiskt :P Och så mkt frukt och nötter som jag ätit denna veckan så borde jag nog kunna få äta lite chokladpudding också.
Så nu är det lite Zelda som gäller och sen film. Troligtvis Mirrors om vi vågar men det är tveksamt. Har svårt för skräckfilmer. Aldrig förstått grejen med att vilja bli rädd... Och rädd blir jag. Måste ha en filt beredd att dra över huvudet och när den där läskiga musiken kommer igång så håller jag för öronen och tittar bort.
Så ja vi får se som sagt :)

Hörde förresten att den där nya svenska vampyrfilmen faktiskt ska vara riktigt bra. Till och med Mr Wiklund hyllade den! Visserligen gav han Sex and the city en etta... Men f*n vet han han är ju en man! Det är inte meningen att killar ska gilla den filmen! Skulle aldrig få för mig att dra med Filip på den! Inte ens få honom att titta på den med mig när vi är hemma. Nej den är till för tjejer och endast tjejer.

Imorron ska vi äta tre rätters här hemma är det tänkt. Massa mys då också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback