Sammanfattning

Dagen har varit bra. Fick gjort en hel del här hemma på morgonen, åt knäckebröd och drack en del vatten faktiskt. Stack och hämtade paket på Video Kalle med kokböcker och sen bort till träningen. Lyckades dock sträcka nacken på något vis när jag körde axlar vilket direkt ledde till kraftig huvudvärk :( Hade tänkt åka till Maxi och handla innan jag skulle till mamma och pappa men icke. Hem och vila innan kvällen. Åt lite pasta och kollade på ANTM och snoozade lite.

Åkte hem till föräldrarna och åt favvis maten. Ääääälskar ju Janssons frestelse som jag skrivit ett par gånger innan :D
Bytte äntligen torkarblad så nu kan jag stryka det från listan.
Hade en mysig familjekväll med stjärnor på is vilket inte riktigt är min grej men det var mysigt ändå :)
Så det blev kort och gott en riktigt bra och mysig kväll. Hoppas ni haft det samma :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja janssons e verkligen mums!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback