Tvätthelvete

Nya regler i tvättstugan. Om man inte utnyttjat sin tid en timme efter att den är påbörjad kan man säga bye bye till den. Då har vem som helst rätt att ta den. Ehhh jaha??? Hur logiskt är det? Det är väll upp till mig vilken tid jag vill tvätta under tvättiden? Om jag bara har några maskiner så kanske räcker det att jag börjar tvätta klockan tio?? Men nej nu måste man upp halv åtta om man har sjutiden annars är det klippt. Kul när man kommer hem från jobb halv ett och inte kan somna förrän vid tre! Och nej jag kan inte ta tiden mellan tolv och fem heller för jag börjar jobba vid två! Som jag ska ringa Brogripen och förklara ett och annat! Ringde dit precis och fick höra en telefonsvarare som rabblade upp att dem hade öppet mån-fre mellan 08.00 och 16.00. Sen "Välkommen åter"??? Jaaa men jag ringer ju under era öppetider??? Gaaah Brogripen kan verkligen få en att se rött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha eller hur=)

Postat av: Carina

Sådant system har vi med. Jag kan tycka att det är okej faktiskt. Däremot så behöver vi inte tvätta i 5 timmar. ISt för de kortade ner några tvätttider till kanske 3 timmar? Så man kan få en tvätttid oftare. Vi har svårt att få en tid som passar. Två veckor får vi vänta typ. Inte så jävla spännande när man bestämt att man ska ut med tjejerna och vill ha just den klänningne men neeeeeeeeejdå då får jag vänta i två veckor. Vem planerar så långt i förväg?

2008-10-25 @ 08:37:23
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Carina

...ville bara beklaga mig :P

2008-10-25 @ 08:37:50
URL: http://carinan.blogg.se/
Postat av: Carina

Jo jag vet det. Men eftersom jag vill ha det mesta vitt så hade vi antagligen fått köpa ngn annan tavla (när ekonomin tillåter). Aja.. det får duga. =)

2008-10-26 @ 00:12:18
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback