Uppdatering

Dagen har gått bra och det känns faktiskt som att jag har fått en massa gjort. En skön känsla :)
Massagen var inte så farlig idag heller utan det var till och med lite skönt emellanåt. Inte varje gång det händer så som min rygg torteras på jobb :P I guess the hard work at the gym is paying off...
När jag sen la mig i solariumet så ville jag aldrig lämna det. Så varmt och behagligt och jag skulle nog kunna få ett rätt bra liv där :) En god sömn får jag alltid iaf...
När jag kom hem tog jag en dusch, fixade sminket lite och slappade i soffan. Kom på att jag behöver handla lite till middagen imorron. Frågan var bara om man skulle ta det efter eller före träffen med mamma. Före lät bättre. Så bort till City Gross och handlade massvis med grönsaker och frukt, lax och kyckling.
Blir visst fisk ist ikväll. Blev sugen på det när jag gick runder där i gångarna. Bättre än korvstroganoff iaf :P
Nä nu ska jag ner till stan och möta mamma! Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Carina

Okej.. då önskar jag här med en bild på din fina säng :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback