Full rulle

Ja hela veckan har man varit igång. Jobbat tis-lör och sen har det alltid varit saker och ting man ska göra. Helt galet vad den rusat iväg.

Igår sa vår diskare upp sig mitt i alltiohopa så det blev en väldigt rörig start när vi insåg vilket berg av disk där var redan klockan fem. Och då hade vi inte öppnat än... Sen att där kom 7 pers klockan fyra som hävdade att dem hade bokat bord gjorde det inte bättre. Vi har nämnligen aldrig haft öppet klockan fyra. Inte ens på sommaren när vi har lunch för då stänger vi mellan fyra och fem för att köket ska bli klara. Sjukt rörigt.
Jag som hade varit oerhört lättad över att vi skulle ha diskare iom att vi INTE hade haft det kvällen innan och därför kommit hem klockan halv två...
Blev som tur inte så sent igår ändå. Slutade halv tolv och tog en taxi upp till Stattena. Drack vin hos Åke och Elin som hade vinkväll och snackade om allt och ingenting. Fick höra ca 1000 ggr att folk kände igen mig... Börjar bli tjatigt nu :P
Alla Filips vänner, Åke och Elin och deras vänner, numera även vår svarttaxichaufför  OCH Filip har sagt att dem känner igen mig....

Nä nu ska jag nappa. Man kom ju i säng halv fem och var uppe halv tio för att träna... Jepp jag e grym jag ;)

Kommentarer
Postat av: John

Jag känner också igen dig, du är hon New York-bruden som ritar eller hur? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback