Uppe och hoppar

Nu är man uppe och studsar. Har gått här och pysslat lite och funderat på jeansen jag köpte igår. Bud på att byta till en mindre storlek. Nu när jag börjat träna igen och därför kommer gå ner lite så kommer dem kanske bli lite för stora. Tappar nämnligen alltid på låren och rumpan av någon anledning...

Tänkte försöka hinna iväg en runda och träna idag innan jobb. Blir det tight med tid får jag köra lite situps och lite med banden här hemma...
Annars så ser det ut som att det mest blir jobb och träning i veckan. Jobbar mån-lör. På lördag ska eventuellt jag och Löfvall ut. Trevligt trevligt... Ska eventuellt iväg och "veckohandla" med henne också i veckan :)

Har spanat runt lite hos bl.a.
Carina som tipsade om Designtjejen som i sin tur tipsade om Snippet and ink. Även om det inte är aktuellt för min del än så har det ändå pratats om det då Filip var på bröllop i Göteborg i lördags. Och jag ska vara ärlig och säga att man faktiskt blir lite sugen. Det är definitivt för tidigt för allt det faktiskt innebär men det är aldrig för tidigt för allt pyssel och planering :) Jag älskar allt som innefattar pyssel och planering :P Just därför luar det åt Halloweenfest hos mig ;)

Nej nu ska jag sluta drömma och ta itu med lite smått och gott!

Vinterbröllop hade kanske kunnat vara något? :)


Kommentarer
Postat av: Carina

mmm Vinterbröllp har vi också varit inne på. Men eftersom det i princip aldrig snöar i skåne så kan man lika bra köra på ett höstbröllop när löven är gula/röda. Det kan nog bli fint det med =) Men Magnus ska plugga så vi lägger det på is just nu. Eller man vet aldrig :P

Postat av: John

Eva Hansson, Sex And The City idag och Martha Stewart om ett par år :P

2008-09-01 @ 17:40:06
URL: http://dirtysouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback