För mkt sömn?

Gick o la mig redan halv elva igår. All träning hade sugit musten ur mig. Ställde klockan på åtta vilket känns tidigt på sin lediga dag. Men samtidigt så har jag vant mig mer o mer vid att gå upp tidigt...
Men det blev ju då 9, 5 timmars sömn. Det är rätt mkt... Och ju mer jag sover desto mer hinner jag drömma. Och det var ritkigt jobbiga drömmar. Främst stressiga drömmar, inte så att jag var rädd. Mer att jag var så stressad att jag höll på att bryta ihop totalt. Antar att det var ett påminnande om hur jag måste organisera allt och skriva listor på allt och ingenting :/
Jaja det var rätt skönt att vakna och pusta ut.

Idag tänkte jag åka ut till mamma och pappa. Sen skulle jag behöva sola också. Efter allt det är det självklart träning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback