Hälsosam? Ja på god väg!

Idag har jag fått i mig mina fem och lite till :)
Började dagen med att gå upp klockan sju och flytta bilen. Drack en smoothie till frukost. Hade en carambole som började bli lite tråkig så den fick mixas ner. Blev lite märklig konsistens... Helt okej smak men konsistensen blev lite trådig... Jaja den gick ner ändå faktiskt :)
Sen städade jag undan lite här och satte sen igång att stryka lakan. När man har en 180 säng med stora lakan och täcken så är det helt omöjligt att vika ihop påslakan och lakan om man inte strykt dem...
Åt lite lunch och fixade lite här och var.
Klockan två åkte jag ner till gymmet där jag hade ny genomgång med Johan. La till lite övningar och tog bort någon. Sen blev det crosstrainer i 20 minuter och 15 minuters cyklande.
Hoppade in i bilen och körde ut till Filip. Först lite slappande på gräsmattan sen började vi på middagen.
Gjorde biffar på kycklingfärs med klyftpotatis, chiliyoghurt och en grönsallad. Första gången jag använt kycklingfärs men det blev riktigt gott :)
När maten var i magen spelade jag, Filip och Markus krockett och idag gick det bättre ;)
På vägen hem stannade jag på Maxi och handlade en massa nyttigheter. Ska göra min egen müsli nu nån dag :)
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med mentalist och sen gordon! Allting leker nu känns det som!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback