Så som en söndag ska vara

Igår sken solen och jag hoppades på samma underbara väder idag. Det dröjde dock innan det dök upp :(

När jag hade slutat jobb igår åkte jag hem och packade in all tvätt och åkte hem till mamma och pappa. Skulle egentligen tvättat i fredags men jobbade ist.
Väl hemma hos föräldrarna blev det grillning och en massa skönt slappande. Sådär lagom en lördag.
Somnade vid tio som jag brukar när jag sover där.

Vaknade vid åtta och fortsatte med tvättandet. Hade tänkt ligga i trädgården och läsa om solen varit framme men det fick bli soffan i vardagsrummet ist.
Pappas bilmekaniker fick ta en titt på min kära bil som fått för sig att göra något gnisslande ljud titt som tätt.
När jag kom hem blev det två knäckemackor och lite färsk ananans. Packade ner lite träningskläder och gick ut och mötte fröken Löfvall.
Vi gick ner i solskenet och jag körde ett rätt så hårt pass idag :)
När vi bytt om gick vi in på Oj! och det fick bli lite sånt nödvändigt som alltid behövs här hemma.
Efter att ha släpat oss upp för backen och jag kom innanför dörren satte jag direkt igång med middagen. Idag blev det hemgjord pytt med ryggbiff, rattepotatis, grön sparris, svamp och ett stekt ägg med lös gula ovanpå. Love it!

Imorgon blir det jobb mellan 9.00 och 17.00. Club sandwich till lunch kanske? Inte omöjligt alls :)
Efteråt är det träning såklart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback