Helg, men ingen lugn stund för det

I lördags tömdes äntligen lägenheten på möbler. Eftersom att vi inte fått nycklarna till den nya ännu, och var tvugna att få undan allt tills det var dax att flyttstäda, så fick möblerna ställas på lagret så länge. Inte klokt vad tacksam man är för att man har tillgång till lager och lastbilar sådana här gånger.
När bärandet var över åkte jag hem och tog en tupplur och Filip åkte och spelade match.
Min målskytt kom hem och det blev lite slapp i trädgården med Patrik och Andreas. Njut medans det varar.
Duscha, sminka och fixa håret och sen iväg vid halv sex.
Ut på landet till Tilde som firade sin examen efter fem års pluggande. Var riktigt trevligt med en massa massa god mat och rätt så trevligt sällskap :)
Klockan två begav vi oss hemåt.

Vaknade klockan tio igår. Dax att flyttstäda. Filip låg och vred sig och var nog sådär måttligt sugen. Så han slapp faktiskt ;)
Mamma kom och hämtade mig och vi åkte in.
Helvete va tråkigt det är att flyttstäda. Nu hade jag som tur gjort en hel del innan men ändå. Pappa skulle skruva ner saker o ting och sen täta hål som skulle målas över. Så vi sprang lite över och under varandra hela tiden.
Lunchen fick bli från Max och sen fortsatte vi städa städa städa. Man vill ju själv flytta in i en kliniskt ren lägenhet så därför slarvade man ju inte med något.
Klockan sex på kvällen var vi hemma.... Usch och fy!

Klockan nio ska jag besiktiga min lägenhet och sen är det jobb klockan elva. Filip ansvarar för besiktningen i Viken och sen börjar han flytta lite lådor så smått :)
Ikväll efter att jag handlat på vägen hem och Filip tränat klart ska vi åka till VÅR lägenhet! LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Dessi

Så roligt för er gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback