Pigg och kry igen

Jobbade igår vilket var tur verkade det som. Min chef sa att hon omöjligt hade kunnat lösa det om jag hade varit sjuk och att det helt enkelt hade utbrutit panik isf.... Oj då :P
Ja man var ju fortfarande lite halvsliten och huvudet hängde inte hela tiden med. Var dessutom väldigt lite att göra och sista timmarna gick galet sakta. Gick till och med ner och städade i källaren en stund.
När jag kom hem blev det en timme i soffan för att ladda upp batterierna. Sen körde jag in älsklingen till Helsingborg för att han skulle se Premier league.
När jag kom hem kom Tilde och fick en visning av lägenheten. Och sen även en bakelse och lite småprat i soffan :)
Skönt att veta att man har en så bra barndomskompis :)
Sen när hon stack la jag mig i lekrummet och kollade lite på Ironman och läste Harry Potter. Somnade gott halv elva :P Kändes att man varit vaken sen halv sex....

Idag blir det nog en rätt så slapp dag här hemma med vardagliga sysslor som tvättande osv :) Kanske Sirir tittar förbi ikväll på en vinkväll :P
Sen är det ju också Filips sista semesterdag efter 6 veckor :P

Kommentarer
Postat av: S!!

shit,6v redan? tiden går för jäkla fort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback