Full rulle som vanligt!

Det e så skönt att vara hemma hos mitt hjärta.
På söndag ska vi ha lite glöggmingel här hemma så hela veckan har gått ut på att fixa o förbereda inför det :P
Julkänslorna har infunnit sig på riktigt nu och jag ska försöka börja pynta lite smått idag. Synd bara att man e helt sprängd efter att ha kommit hem klockan två i natt :P
Skoj när vi bara är två från klassen ist för dem sex vi ska vara...
Ja jag får uppdatera här sen när jag har tid och ork... kanske söndagkväll eller måndag? :P Det här med ledighet innebär ju inte att man faktiskt är ledig :P



Det blir en något mindre gran i år. Den ovan hade vi nämnligen aldrig fått in här :P
Det hade sina fördelar att ha 3 meter i takhöjd :)

Kommentarer
Postat av: S!!

fin gran!! snart ska årets upp=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback