Juluppdatering!

Igår firade vi ju lillejul i Lerberget som börjat bli lite av en tradition.
Först var det glögg och sen satt vi och åt i evigheter. Magen höll på att sprängas ett tag tror jag. Det e jobbigt att Yvonne lagar så god mat :P

Sen var det dags för julklappsöppning. Filip gav Elin en High-school-musical-cheerleader-outfit för barn från BR i storlek 164... Vilket var lite för att ge igen för att han fick plockepinn av henne i julklapp förra året. Men ja alla låg dubbelvikta när Elin plockade fram den röda kreationen. Är det något min pojkvän kan är det att få folk att skratta :)
Sen öppnade jag ett presentkort, en morgonrock, ett sällskapsspel, Stieg Larsson-triologin och sen var det dax för Filips julklapp. Hos Axelssons så går dem nämnligen runt så att man öppnar vars ett paket i taget så att alla verkligen kan se vad alla andra har fått.
Filips paket var rätt så tungt. Och när jag öppnade och såg ett vitt paket med en vit TV-spels konsoll på sidan så hoppade magen av glädje :) Så länge jag velat ha ett sånt! Som jag ska stå och hoppa i vardagsrummet där hemma! Världens bästa sambo!

Så nu sitter jag här i världens gosigaste morgonrock och ska snart iväg till mamma och pappa och fira ännu mer jul och få ännu mer paketer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback