Lillejul!

Idag är det äntligen dan före doppardan! :D
Idag ska jag njuta av allt som är jul för mig. 

- Familj och vänner ska träffas i Lerberget och fira lillejul som blivit lite av en tradition
- Massor med julmat så klart och jag kommer nog få lite ont i magen i slutet av dagen :P
- Julklappar är ju självklart en del av julen och iom att vi inte träffar familjen Axelsson imorgon så öppnar vi våra julklappar idag tillsammans! En liten tjuvstart :P
- Snön ligger ju kvar och gnistrar sådär fint och härligt :)
- Massor med skratt bjuds det alltid på i Lerberget ;) Det är aldrig en sur min där inte!

Sen imorgon är det julafton! Den ska vi tillbringa hos mamma och pappa med moster, morbror och kusiner :) Så härligt att få fira jul med Filip!

Juldagen bjuds på packning av flyttkartonger. Nej jag ska inte flytta men mamma och pappa har äntligen fått klart att den 18 januari börjar renoveringen och då kan dem ju inte bo där just då. Men fint som sjutton kommer det att bli! :)
Kan tänka mig att sitta på deras takterass i sommar och titta ut över landskapet och dricka ett glas rosé!

Igår var förresten jag och Fröken Löfvall på stan och strosade runt i snöfallet. Tog en fika på espresso house där det var Sandras tur att gå på en nitlott :P Sist vi fikade valde jag världens äckligaste kaka på waynes och denna gången var det en blåbärspaj som hamnade i fokus.
Mkt prat om jul och även en inplanerad juldagsutgång :P Jag som normalt hatar att gå ut på juldagen men jaja vad ska man göra när det kliar i dansnerven och det var så länge sen jag och madame var ute?

Jag älskar verkligen julen. Och är det något som min kropp är fylld av just nu är det julkänslor :)



Bilder från förra julen i stan

Kommentarer
Postat av: S!!

ditt finafina pepparkaks hus!!



KRAM!!!

Postat av: J

snyggt bloggnamn

2009-12-23 @ 18:16:40
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken grym header å snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-23 @ 18:24:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback