Alla flickors dröm

Berätta inte detta för Filip men jag fick ett sånt jättesug efter att gifta mig :P

Alla flickor (nästan) drömmer om den dagen då dem står med sin rätte framför sig och säger ja.
Jag vill ha ett rätt så okomplicerat och avslappnat bröllop. Gärna utomhus men jag undrar om man vågar ta den chansen här i Sverige där vädret kan slå om hur som helst.
Normalt är jag helt för vitt och stilrent men jag vill nog inte ha ett helt vitt bröllop.
Efter att ha kollat på en massa bloggar hamnade jag på engelska bröllopsbloggar. Och är det något dem kan i England är det bröllop. Så visst pirrar det lite i magen :P Men du kan vara lugn hjärtat jag förväntar mig inte bröllop på X antal år ;)
Men man får alltid drömma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe.... ojoj eva... ;)

Postat av: Elin

haha hoppas inte filip läser din blogg då :P

2009-02-09 @ 11:12:34
URL: http://fobiii.blogg.se/
Postat av: Carina

De där liknar de bilder jag sparat.. ja.. Sparat! en en mapp på datorn. Inspiration är aldrig fel. Magnus är van att jag tittar på sådana bloggar, efter ett tag lägger sig paniken :P



Filip.. du kan vara lugn, du vänjer dig =)

2009-02-09 @ 15:04:48
URL: http://carinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback