Mitt nya liv börjar idag... eller eh imorron kanske... torsdag?

Ja idag skulle ju mitt nya liv börja med introduktionen på Nautilus. Ska få ett program som gör att jag kan träna trots den där dumma foten. Unrar förresten när jag nämnde foten här i bloggen första gången? Jaja de är en annan femma.
Sen kommer Filip idag och vi ska äta en riktigt god hemlagad restaurangig middag med helstekt ryggbiff, potatisterrin, västerbottenostcreme, semitorkade tomater (som Filip älskar) och kanske lite sparris eller nått. Dessert tror jag inte jag orkar göra men jag har inte lagt locket på än.
Så ja det blir inte helt nyttigt ikväll...
Imorgon ska vi mysa på Oasen och fira en lite halvsen Alla hjärtans dag ;)
Och sen när blev det nyttigt med fondue? :P
Så nej imorgon blir det inte nyttigheter heller. Så därför chansar jag på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback