Mys med hjärtat

Ja Filip har ju frivecka så därför blir det inte så mkt bloggande utan mer umgås med honom.
Hämtade paket igår på Kalles och skickade tillbaka jeansen från Chicy :(
Paket jag hämtade ut var från Nelly. Supersnygga skor som troligtvis kommer användas på Åkes 30-års fest. Där var också två tunna armband i svart och blått och en svart Obama T-shirt. Obama är som sagt en favorit inom politiken och det känns tryggt att just han är en av världens mäktigaste människor.

Efter att ha hämtat paketet åkte jag och Filip ner till stan och käkade kinamat. Lite av vår grej numera känns det som :)
Sen blev det en tur till apoteket för att hämta ut mer tabletter och sen hamnade vi på systemet där det blev en flaska rött.
Åkte hem till Filip där vi gosade ner oss i hans soffa. Somnade nog efter fem minuter... Filip väckte mig när han skulle iväg och träna och jag sov gott vidare :)
När jag vaknade gick jag ner och pratade lite mat med Yvonne och vi skickade en lapp på saker att handla åt Filip.
När han och Markus kom hem från träningen blev det baconlindad kycklingfilé med pasta i parmesansås. Inte helt tokigt faktiskt :)
Jag och Yvonne delade vinflaskan och sen blev det en god drink efter det. Somnade gott återigen i soffan medans Filip och Markus spelade X-box :P

Idag gick jag och Filip en promenad i snön. Supermysigt :)
Sen blev det mys i den välkända soffan och kollade på The Ring. Ja jag gömde självklart mig en del under täcket :P
Åkte hem vid femtiden och har sen jag kom hem inte gjort mkt mer än slängt ihop en snabb middag.
Är sällan sugen på att laga mat till mig själv nu för tiden så ikväll blev det korv med pommes och cole slaw... Bättre än inget samtidigt som jag är lite tjurig över att jag åt en massa fett. Jaja jag har lånat Filips hantlar så jag får väll träna lite ikväll till "du är vad du äter" :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du gör rätt som myser massa:)! trevlig helg!

Postat av: Anonym

du måste vara den mysigaste människan någonsin ler

2009-02-20 @ 15:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback