Söndag i Berget

Sitter ute i Lerberget. Har inte varit vaken särskilt länge, dock längre än Filip ;)
Vaknade och läste lite i min Mr Latte. Har beställt lite böcker som förhoppningsvis dyker upp i brevlådan i nästa vecka och då tänker jag vara klar med den här. Skönt att läsa och att ha kommit igång med läsningen igen.
Är ledig väldigt mkt i veckan men har försökt planera in så mkt som möjligt.

Imorgon ska jag först vakna och förhoppningsvis har jag en inpackning i håret som ska sköljas ur. Sen beger jag mig till jobb där jag springer runt fram till halv sju. När jag kommer hem på kvällen ska jag förhoppningsvis äta något gott och sen är det Design Simon & Tomas.

På tisdag är det rätt så mkt lugna gatan. Ska försöka gå en promenad eller luncha med någon, Löfvall?
Sen halv fyra ska jag få mitt nya träningsprogram. Gött!

På onsdag är det massage klockan elva. Blir nog träning innan  massagen. Fast på Aktiverum då då.
På kvällen ska nog Filip dyka upp och eventuellt blir det en mysig middag ute om jag har tur ;)

Då var det torsdag och jag har peelat hela kroppen när jag dyker upp på Catflash när det är dax för spraytan och sen ögonfransförlängning. Ska bli spännande och se hur det utvecklas :)

Fredag ska jag eventuellt luncha med Joachim. Får se om han har tid eller inte. Kan mkt väl tänkas bli lunch på Helsing.
På eftermiddagen åker jag hem till mamma och pappa där hon och jag ska rensa i förrådet och sen blir det väll en god middag där som avslutning.

På lördag är det äntligen dax för Åkes 30-års fest. Som vi har väntat ;)
Klockan 13.00 ska jag till Larsson & Lange och får håret fixat av Caroline. Emma var tyvärr ledig men det blir säkerligen bra med Caroline. Kan ju alltid snacka lite skit om Joachim (hennes man) ;)

Ja sen är det bara söndag kvar och då kommer jag troligtvis ligga som ett paket och skrika efter pizza......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback