Årets

Årets tv-serie: Scrubs och Sienfeld har varit två serier jag och Filip tillbringat mycket tid med

Årets fest: Nyår var outstanding!

Årets plagg: Tunikor och långkoftor. Underbart att bara dra på med ett par leggings under.

Årets pryl: Min iTouch räddade mig på flygplatserna i USA

Årets accessoar:
Har varit helt kär i armband hela 2008

Årets ha-begär: Nintendo Wii. Var väldigt nära att köpa ett i mellandagarna men jag samtalade med mig själv och kom fram till att jag kan ha dem pengarna till något vettigare just nu. Som hyra :P

Årets stad: Köpenhamn

Årets bok: Jenna Jamesons självbiografi

Årets panik: På flyget mellan NYC och Fort Meyers då alla satt och skrek att dem skulle dö...

Årets sajt: Facebook har ju ingen missat

Årets plats: Min soffa är svårslagen

Årets vardagslyx: Äta en mysig trerätters med sin pojkvän en helt vanlig måndag

Årets barrunda: Jag måste nog säga att det var med Tilde och Marlene på Marlenes examensdag i sommras.

Årets utgång: Jag tvekar mellan utgången med Löfvall då vi var på Helsing och Cardan eller Nöjesgalan med Papi... Båda samma helg. Gissa om den helgen var bra :)

Årets miss: Varför smörjer jag inte in mig ordentligt när jag ska sola? Fröken Tomat hängde i Miami och började nästan gråta så fort hon vred sig i sängen...

Årets frukost: Scones och nypressad juice med Filip

Årets upptäkt: När jag ringde Öresundskraft och fick reda på att jag inte var registrerad på min adress. Och därför inte heller hade fått någon elräkning eftersom förre hyresgästen inte hade avregistrerat sig. Så tack för att jag slapp betala el förrän efter ett halvår i lägenheten :)

Årets film: The Holiday är fortfarande outstanding!

Bästa parfymen: Donna Karan Be Delicious

Bästa shoppingen: USA var en underbar plats när det gällde att spendera pengar

Bästa resa: USA var otroligt

Bästa uttrycket: Du är en ....

Årets drink: Rosé redbull eller någon av drinkarna på Helsing

Årets djurupplevelse: Aligatorerna i Everglades var rätt coola

Årets snacks: Paranötter

Årets fyllemat: MAX på väg hem från stan med Filip

Årets frustration: Min förbaskade fot som började strula i slutet på sommaren som ledde till att jag hoppat runt på kryckor och varit sängliggande

Årets high five: Till hälsokostbutikerna som fått min mage i hyffsad balans

Årets cmon!: Alla dessa tusentals gånger då jag kollat blandat ihop tvättiderna

Årets chock: Den ekonomiska krisen har väll ingen missat

Årets puckon: Löfvalls Peter som glömde bort att han skulle beställa en byrå till mig som därför tog typ tre månader för att komma på plats :P

Årets mascara: Guerlain mascara Le 2

Årets egenskap: Min omtänksamhet har uppmärksammats mer än vanligt :)

Årets bästa utflykt: Köpenhamn med Filip när vi var på Zoo och sen åt bbqribs och drack vin/öl :)

Årets egoboost: När jag lagade mat till 16 pers på nyår, lockade Elins hår i typ 2 timmar och blandade en massa goda drinkar till alla och fick komplimanger för allt. "Kock, frisör och bartender? Kan du allt eller?" ;)

Årets stalker: Sjukdomar. Jag har känt av migrän och huvudvärk mer än vanligt, ögoninflamationen pendlade mellan ögonen ett tag och så var det ju den här förbaskade foten.

Fem saker som förgyllde mitt 2008:
USA var en fantastisk upplevelse
Jag träffade FILIP! Lärde känna honom, hans vänner och familj. Alla är underbara :)
Kinamat och alla andra mysiga middagar med honom.
Mina föräldrar har haft en stor del i mitt liv det här året. Större än tidigare tror jag.
Jag har kommit närmre både Tilde, Marlene och Löfvall. Tilde har stannat upp och slutat fara runder en stund, Marlene har flyttat hit igen och Löfvall och jag har tagit oss i kragen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah vilken fin årets peter fick!!!puss gumman!!/Sandra

2009-01-02 @ 16:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback