Att ha något att se fram emot

Nästa vecka ska jag provjobba :D YEiii!
Sen blir det klipp och färgning på torsdagen och veckan efter det är det make up rådgivning på Body Shop och massage på aktiverum.
Så man kommer väll vara en riktig pingla efter det ;) Ska försöka trycka in en ansiktsbehandling den veckan också. Börjar bli lite torr i pannan känns det som.

Så man har lite schemalagt. Blir lite träning där också.

Idag har man varit o tränat, sen oj efter det. Köpte brun utan sol på Söderpunkten som jag ska ge en chans sen också.
När jag kom hem blev det en smoothie med björnbär och mango. Mums filibabba.
Åkte ner till stan vid två och började jakten på mat. Hum bishops kanske? Nix stängt... Hampan? 200 kr för varmrätt... njaaa... Harrys blev det till sist. En burgare till FIlip och en Oxfilétoast till mig.
Hann precis bort till systembolaget innan dem stängde. Blev öl till Filip och Rosé till mig. Hoppade in i bilen och sen ut till Väla där det blev naturapoteket och sen hem.
Nu är det mys i soffan för hela slanten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm oxfiletoast...gottgott.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback