Fröken frukost

Dagens lyxfrukost bestod av:
En ost- och skinktoast
Varm choklad för min hals
Smoothie på rabarber, jorgubbar, yoggi och proviva jordgubb.

Till det blev det den vanliga coctailen med smärtstillande för foten och numera gerimax ginseng. Det sista är kosttillskott jag börjat med. Det är viktigt att få i sig mineraler och vitaminer :) Speciellt med tanke på att jag ska få kroppen i form och börja må bra. Tabletterna har dessutom en uppiggande effekt vilket kan behövas så här års.

På kvällarna är det en riktigt avancerad procedur med både p-piller, smärtstillande och frukt och fibertablette som sen följs av snarkspray när Filip är här.... Känner mig lite som ett gående apotek ibland.

Ja idag blir det ju även strepsil, bafucin och hostmedicin i förebyggande syfte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback