Håll i hatten!

Ja imorgon blir det åka av :P Och idag är det en massa piffande, shopping och matlagning! Har slagit på stort imorgon men det ska man väll göra nångång då och då ;)
Carina verkar vara lite nervös över anklevern men äts den inte upp åker den in i frysen. Skumpan ska lirkas in och kyl ska frysas. Önskar innerligt att jag hade en stor kyl. Det ska jag minsann ha i min nästa lägenhet! En stor kyl, ev en stor frys, en spis med normala storlekar på plattorna, balkong, badkar.... Ja man kan ju inte få allt. O jag älskar min lägenhet ju :P

Nej nu ska jag torka håret, sminka mig, äta något litet till frukost och förbereda mig inför dena hektiska dag. Strecha kanske?

Kommentarer
Postat av: S

anklever..de var nått nytt de =)

Postat av: Camilla

Snarare arbetskläder -rensning! Jag slutar jobba där på Lördag. (Imorgon) då är det inte lönt att alla kläder finns kvar här hemma. Bättre någon annan får ta del av dom. Inget stort fan ändå. Trevlig kväll imorgon.

2009-01-30 @ 20:55:08
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback