Jubb jubb jubb

Ja då jobbade man morgon idag. Gissa om jag himlade med ögonen när klockan ringde halv sex. Tack gode gud för att jag är hyffsat morgonpigg. Så det var inte hela världen. Men det är inte mänskligt att vara uppe halv sex....
Jobbade morgon för första gången och massa nytt. Helt galet va tiden rusade iväg.

När jag var klar blev det lite möten och grejer.
Fick lämnat papper på Papi och åt lite lassagne när jag var där. Och då kom Emelie :)
Och då gick alla hennes planer åt skogen. Fikade först på Espresso house med henne och hennes polare. Sa hejdå till henne och jag och Emelie fortsatte en galen shoppingrunda.
Det blev först 2 par jeans på Gina. Ett par 26" och ett par 27" för att prova hemma och se vilka som funkade bäst. Blev ett långt vitt linne också.
Sen en mascara på Electa, Guerlain Le 2 som jag avgudar. Kom in på MQ och svor över att det baaara var reaplagg överallt. Jag hatar ju rea! Tills jag hittade en vit top som jag avgudade! Precis de stuket jag älskar och trivs i. Så det fick bli en svart och en vit. När man väl hittar något sådant så :P
Kollade lite här och var men hittade inget mer. Tyckte iofs att det räckte :P
Tog bussen hem och la mig i soffan och kollade på Lost säsong 5!! Yeeeii va vi har saknat det!!!
Sen blev det DH och lite Lipstick Jungle efter det.

Ska ha en liten middagsbjudning här nästa helg. Sitter och slipar på menyn just nu och so far verkar det oerhört lovande kan jag säga ;)
Verkar bli ett roligt gäng också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan kl.05.30 vara tidigt att gå upp?

2009-01-24 @ 12:47:25
Postat av: Dessi

5.30 är tidigt! ännu värre är det när klockan ringer 4.50 som den har gjort nu i två veckor...



puss o kram!

Postat av: Anonym

själv går jag upp 04.00 varannan vecka. DET är tidigt!

2009-01-27 @ 08:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback