Pysslas om

Sockersuget tog över och åt två skedar kardemummaglass. Ska snart ner till stan och bli ompysslad av älskade Emma :) Åhhh va jag har längtat. Visst det känns i plånboken men efter igår så känner jag att jag är värd det.
Ska till JC också och lämna tillbaka en kofta som krypte i tvätten. Såg verkligen ut som att jag hade snott en kofta från en 5-åring... O jo jag försökte faktiskt kämpa den på mig i hopp om att de kanske töjde sig när jag fick på mig den. Jo det gjorde den på sina ställen... Men inte armarna. Och det var knappt att jag fick av mig den...

Sen får det bli ett par snabba steg till Strapatz också och kolla om dem har något nytt fint inne. Har tillgodokvitto där och har haft det ett tag nu känns det som :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback