Read my lips

Gick faktiskt och tränade idag med Löfvall. Trotts mensvärk, ont i foten och allmänt seg. Man blir ju inte så sugen på att gå ut när man tittar ut genom fönstret...
När vi hade flåsat färdigt och var helt skakiga gick vi inom Oj! och handlade lite gott och blandat.
Sa hej så länge och hon gick hem till sig och jag till mig. Gjorde en svampsoppa med osttortillia men det lockade inte så mkt när det var klart så det blev en sallad också.
Sen kom Löfvall igen och vi slängde ihop en fruktsallad och kollade på första avsnittet av Lipstick Jungle. Jag har ju sett hela första säsongen och noterade att flera av karaktärerna har bytts ut.
Men ja jag gillar Lipstick Jungle :) Lite sex and the city över det men mer intriger och allvar känns det som.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag gillade också serien, vill jag fortsätta se!! tack för idag. puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback