Rise and shine

Uppe och hoppar. Idag ska det storstädas hos fröken Hansson. Måste få ut gran h*lvetet....
Sen ska man dammsuga och damma och allt det där.
Blir nog färskpressad ananasjuice idag :P Kanske med inslag av mango... Igår blev det färskpressad äpplejuice på granny smith och royal gala. Royal gala är ett favoritäpple om jag bara ska ha ett äpple att äta. Granny smith tycker jag är för syrliga för att ta en tugga av. Men som juice blir det fräscht och lagom surt.
Ja man ska ju klippa sig och slinga sig också idag :)
Skulle egentligen på Club Akut med Löfvall ikväll men med tanke på att man ska jobba imorgon så kanske jag hoppar det... Får se... Har inte ritkigt bestämt mig än.

Kommentarer
Postat av: Carina

NEj tyvärr är det inte jag som bestämmer. Du får fjäska för kajsa isf. Det är bara jag som gnäller, ansvarar ju för att ni ser till att ni sköter er mm. Tyvärr..



Btw.. Min älskade Nina kom in på sin linje. Det betyder att det finns en tjänst ledig. yay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback