Shopping shopping shopping

Idag vaknade jag hemma hos Filip efter en riktigt god natts sömn. Sover så mkt bättre när han ligger bredvid mig.
Igår kväll åt vi tacopaj och kollade på Semestersvenskar. Där var ett riktigt korkat par med som fick mig att både himla med ögonen och asgarva. Kolla på klippet så förstår ni kanske...

 

Efter det var det fotboll men somnade efter 20 minuter. Hade ju varit uppe sen halv sex så tröttheten kickade in där.

Den här dagen har det bara varit fokus på lördag och shopping inför lördag. Började med att jag körde hem och hämtade mamma, lämnade henne på kontoret och åkte ner till stan där jag gick in på Piazza och Mästerlivs. Åkte sen upp till Tågaborg och Gastronomibutiken där det blev lite delikatesser.
Åkte hem och slängde in allt i kylen och sen var det dax att åka ut till Väla.
Har ett tillgodokvitto på JC, där jag inte handlar allt för ofta, men hittade iaf ett fint vitt linne där. Hittade lunchmatlådor på DUKA (man ska ju ha mat med sig till jobb ibland också). Handlade en kudde på Indiska som jag skullat göra länge. Köpte nämnligen 3 där för ett bra tag sen men kände att det behövdes en till. Men hur roligt är det att köpa 1 kudde? Specieltt när man redan har 3 likadana... Då märker man ju ingen direkt skillnad...
Gick bort till Gina där jag hälsade på
Camilla som jag snackat lite med här på bloggen :) Kul att få ett ansikte och hon var precis lika trevlig som jag trodde ;) Hittade dock inget kul där... Har ju finkammat Gina i stan ett par gånger i veckan på senaste tiden.
Bort till IKEA  där jag hittade en matta, uppläggningsfat och lite annat smått och gott.
Körde ner till mamma på kontoret och hämtade upp henne efter lite strul. Upp till Väla igen och in på Flowerteam där hon handlade blommor till kontoret och jag blommor till lördag.
Över till Väla där vi fixade lite ärenden till henne och jag handlade lite mat och lite dricka ;)

Lördag kommer vara helt klockren. Längtar redan även om hela morgondagen kommer vara fullspäckad med matlagning och städning.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gullig du är tjejen. Tack! Skönt att du hittade lite saker ... kudden/kuddarna såg väldigt fina ut. Gillar indiska! Nu ska jag se criminal minds och bara försöka koppla av.

Postat av: Camilla

Haha, nä det är jag väl ändå inte. Men just räksalladen är en stor favorit. Jag och darling gillar verkligen att luncha på just fahlmans! Att trycka på massor med citron på just sallad, räkor, ägg och allt vad som finns på, nam nam. Gillar era brödbitar ni ger till oss ... :)

2009-01-29 @ 22:28:13
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: Elin

Ha ha vilken rolig film!! :P

2009-01-30 @ 17:12:01
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback