Supersöndag

Vaknade halv elva med en fantastisk träningsvärk. Tjo va träningen hade gjort nytta igår ja... Min rygg är stel som en pinne...

Filip kilade över och handlade frallor och det blev en mysig söndagsfrulle med 4 sorters pålägg, färsk ananas, blåbär och en smoothie. Jag som inte ofta äter frukost är inte van vid att ha en massa pålägg hemma så det var trevligt :)

När vi var klara med frukosten åkte Filip och jag har bara legat och myst i soffan.
När jag känner mig klar med det här ska jag städa badrummet, ta bort nyårslacket på tårna och testa lite brun utan sol på mina stackars ben. En lite halvslapp söndag som ändå ska ytnyttjas lite :)

Det är också dax att planera veckan som kommer med middagar osv. Behöver rensa lite i frysen känner jag... Får bli tjugo varianter av köttfärs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback