Tingelinge tisdag

Ja jag vet inte riktigt vad den där rubriken kom ifrån. Kanske för att jag är på bra humör och sitter och nynnar lite för mig själv... :)
Idag vaknade man, duschade, smink och sen lite frukost tillsammans med Filip. Han åt köttbullsmacka och jag ett par rostmackor (tack jobb!).
Sen var det dax att dra sitt strå till stacken och jag jobbade från elva till halv sju. Lite stressigt på slutet när det var jag, Carina och Siri och både jag och Siri är väldigt gröna. Men vi var rätt snabba faktiskt :)
Fick med mig lite smått och gott hem och när jag kom in på Valles bytte jag en bit kladdkaka mot en red bull :P
Byteshandel är så 2009!

Hämtade förresten mitt paket från
Lookfantastic idag. Helt galet va mkt billigare vissa produkter var, speciellt redken.
Blev följande produkter:

KERASTASE BIOTIC BAIN BIO RECHARGE - Ett shampo för torr hårbotten med vårdande effekt.
Pris i Sverige: ca 220 kr
Pris på Lookfantastic: 125 kr

REDKEN EXTREME CAT PROTEIN TREATMENT - Proteinuppbyggande treatment. Används i skadat eller trasigt hår för att ge ny motståndskraft och vitalitet samt för att förhindra ytterligare skador utan att tynga håret. Har använt den mkt förr och den gör susen!
Pris i Sverige: ca 340 kr
Pris på Lookfantastic: 125 kr

EXTREME DEEP FUEL - Långtidsverkande och intensiv proteintreatment som hjälper till att reparera mycket skadat hår tillbaka till sitt sunda tillstånd. Deep Fuel tillför varaktig styrka och vård som varar upp till 8 shamponeringar.
Pris i Sverige: ca 340 kr
Pris på Lookfantastic: 140 kr

REDKEN SMOOTH DOWN HEAT GLIDE LEAVE-IN SERUM  - Ett värmeskyddande leave-in serum som kontrollerar och slätar ut svårformat hår i samband med användning av värmeverktyg. Heat Glide ger maximal glans.
Pris i Sverige: ca 220 kr
Pris på Lookfantastic: 150 kr

TIGI SMALL TALK - En 3-i-1  - En produkt som gör håret tjockare, stimulerar och stylar. Den ger fyllighet och volym, väcker liv i livlöst hår och definierar, separerar och kontrollerar håret!
Pris i Sverige: ca 250 kr
Pris på Lookfantastic: 115 kr

TIGI BED HEAD DUMB BLONDE RECONSTRUCTOR  - Räddar håret från skador orsakade av sol, rök, föroreningar och kemisk behandling! Denna proteinspäckade återfuktare innehåller keratin, B5 provitamin, soja och vetekomplex. Använd för pH-balans, som dagligt balsam eller som hårmask.
Pris i Sverige: ca 250 kr
Pris på Lookfantastic: 140 kr

Sen tillkom 200 kr i frakt vilket innebar att jag betalade 995 kr totalt. I Sverige hade allt kostat runt 1600 kr. Alltså har man sparat 600 kr! Tack tack! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

oj det var billigt!!haa en bra dag!!pussar!

Postat av: Dessi

oj, det var en jäkla skillnad! jag köpte hem lite produkter från Bellbox på Familia igår, dom ligger iaf lite billigare än frisörsalongerna... men kommer nog inte i närheten av dessa priser!



kram!

2009-01-28 @ 09:53:36
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback