Vårkänslor!!

Åhh va jag längtar till våren och sommaren! Jag längtar efter bara ben och att resa iväg. Vart vet vissa men inte alla :P
Sitter och kollar på nätet och i H&M-katalogen och längtar efter ett par skjorts och en luftig top!
Eller en bikini liggandes på en filt i gräset :)
Blev ju rätt mkt bikini förra året trots allt... Förra året igen badade jag inte en enda gång men i sommras blev det några dopp med Filip och lite solande på gräsmattan med Löfvall. Som jag längtar efter det!
Ska försöka få med Filip till Spanien i sommar med hans familj. Han e ju som sagt inte så glad för att flyga så det blir kanske lite övertalande innan han går med på det :P

Ja där är en resa inbokad iaf. Som jag längar! Som jag ska shoppa inför sommaren! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh ja,sommar ska bli så härligt... :D

Postat av: Dessi

jag längtar också! jag brukar gilla vintern, men nu vill jag bara ha sol! puss o kram!

2009-01-06 @ 10:03:38
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback