LÄNGTA!!

Var och kikade i vår blivande grannes lägenhet igår. Åhhh va jag fick ett sug i magen! Jag längtar helt galet mkt :)
Vi bestämde oss för att de minsta rummet blir sovrum och så kör vi kontor och dylikt i det större rummet. Sovrummet ska man ju bara sova i ändå så :P
Så skönt med en massa utrymme i köket och att det är öppen planlösning. Äntligen kommer man sitta och äta vid ett trevligt matbord och inte i ett trist kök med massa disk bredvid sig.
Bestämde mig lite smått för att ha en lite större uteplats/trädgård än vad där är för tillfället. Det kommer bli såååå fint :) Hur härligt kommer det inte att vara att kunna gå ut och klippa lite örter och sen gå in i mitt fina stora kök och laga en härlig underbar middag till min sötaste sötaste sambo!
Jag går på moln just nu!

Förresten varför måste soppa vara så sjukt varmt. Har väntat en halvtimme på att min lunch ska kallna. Snart är det ju dax för middag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback