Underbar helg!

Efter jobb i fredags satte jag mig direkt i bilen och åkte ut till Lerberget.
När jag kom dit satt Filip redan i bilen och väntade.
Över med grejerna i hans bil och sen iväg igen :)
GPS:en är ju en underbar uppfinning och resan upp gick supersmidigt.
Kom dit halv tio och satte oss i soffan och drack öl/cider och tog det lugnt.

Lördagen började så klart med frukost hos Johan och Lena. Sen begav vi oss ner på stan. Lena jobbade så vi tittade in där. Alldeles för mkt som lockade (hon jobbar i en sminkbutik) men samtidigt behövs det pengar till lägenheten sen så jag höll i kronorna där :P
Hittade ist två linnen på Monki (love that store!), en topp på Zara och lite smått på Granit.
När Lena slutade möttes vi upp och satte oss på Grill del mundo. Riktigt charmigt med goda drinkar :P En Mango daiquiri och lite bröd med tzatziki. Filip fick in världens största baguette och Johan fick in sin mat på en liten grill ist för på ett fat :) Charmigt men lite jobbig att äta i den ställningen.
Lena drog iväg på inflyttningsfest och vi stack och spelade minigolf.
Satte oss sen vid en storbildsskärm dem satt upp mitt emot Storan och väntade på att matchen skulle börja. Tyvärr hade dem inte riktigt tänkt till så där var ett par högtalare som stod rätt så mkt ivägen för alla :P
Drack cider/öl och störde oss allmänt på fotbollen. När matchen var över begav vi oss ut för att hitta nån restaurang vars kök var öppet men det var ju inte det lättaste... Så vi gick tillbaka till tälten där vi sett fotbollen och köpte vars en burgare (betydligt fräschare än gatuköksvarianten).
Vi var alla rätt trötta och slitna så vi åkte hemåt.

Igår blev det en runda till outleten i Kungsbacka där jag hittade lite på Mango :P
Lämnda Johan och Lena i gbg igen och sen åkte vi hemåt.
Lyssnade självklart på tennisen på vägen ner och det är rätt galet vad man blir trött av att lyssna på någon som kommenterar tennis....
När vi kom hem gick Filip och röstade. Jag orkade tyvärr verkligen inte åka in till stan efter den här helgen så jag röstade tyvärr inte :(
Kyckling med mango chutney och sen mys i soffan.
Slog mig hela tiden att jag kommer att få världens bästa sambo :)


Ps. Tjejen som kollade på lägenheten i fredags föll pladask och flyttar in den 1 augusti! Yeii jag slipper dubbelhyra!!

Kommentarer
Postat av: S!!

jaa det kan man :D

Postat av: Anonym

vem vann minigolfen?!?

2009-06-08 @ 21:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback