Underbar måndag!

Denna veckan började så bra igår! Var hemma hos mamma och pappa och tvättade och njöt av solen medans maskinerna gick.
Läste och solade en massa. Skönt som tusan :)
Stack till Filip vid tre och landade i en ny solstol. Grillade lite korv och tog det bara lugnt.
Sen begav vi oss på utflykt och åkte till Viken och satte oss på fortet vid stranden. Åt chips, lyssnade på musik och drack öl/läsk :)
Riktigt härligt!
När vi kom hem såg jag de sista av Momma's boy. Helt galet program ju :P
Filip var sugen på att hitta på något i helgen och till slut bestämde vi oss för att åka till Göteborg! :) Har varit riktigt sugen på det nu på senaste så jag blev överlycklig. Hans spontanitet är underbar! Det är bland annat därför jag tycker om honom så mkt :)
Lite mer TV och sen kom Mathias. Snackade lite skit och sen gick jag och la mig.

Idag jobb, träning och sen Lerberget igen! Längtar till helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback