Dag 1 på hemmaplan

Tack gode gud för att solen sken idag. Hade haft svårt att komma tillbaka till verkligheten om det hade varit solsken och 17 grader igår och närmre noll och regn idag.
Körde ut Filip till Lerberget och åt några ostmackor. Njöt av att äta en macka som inte var rostad och som hade hyvlad ost :P
Sen åkte jag hem och har gått här hemma och pysslat och sprungit fram och tillbaka mellan tvättstugan och lägenheten. Åkte ner till lagret och plockade med mig lite gott och blandat i frukt och grönsaksväg.

Efter att ha varit ute hos mamma och pappa och hämtat bilen åkte jag ner och tvättade min kära lilla bil.
Sen bort till sundstorget och hämtade kinamat :) MUMS!
Äter det just nu och kollar på Top Model.

När jag är klar ska jag tassa bort till Löfvall och mysa med henne :) Med tanke på att hon ville se mina shoppingfynd är det väll bäst att ta med några bort och visa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback