En väl utnyttjad dag

Vaknade halv sju. Usch va trött man var. Och usch vilken träningsvärk man hade.
Åt stekt ägg med stekt potatis till frukost och slappade lite innan man gick ut för att åka ut till jobb. Yeii någon har dagit i sidan på min bil.... SUCK!
Åkte ner till lagret där jag hjälpte till med att köra runt med lite pallar. Tänka sig att Filip inte visste att jag kan köra truck. Jag fortsätter att förvåna ;)
När klockan slog tolv bytte jag om och satte mig i bilen. Hämtade jacka, halsduk och en styck Löfvall :)
Åkte ner till stan där det blev en skvätt shopping och en mysig lunch på Helsing med torsk och en liten chokladkaka till dessert ;)
Köpte en kofta på Gina, plastflaskor på Kitchen house, lite bakformar på Lagerhaus och sen var det dax för Väla.
Innan Väla blev det en liten tur in på en bilfirma för att bara ta en liten titt på en bil...
När vi kom till Väla blev det en tur på Systembolaget. Köpte Strongbow som vi kärade ner oss i i London, nya Xcidern med jasmine och persika och sen en bib vitt vin som främst kommer att användas till matlagning.
In på IKEA där vi mest fönstershoppade. Köpte några hallogenlampor och ett par påsar godis. O ja godiset var då små söta pastellfärgade godisägg som faktiskt bara ska vara pynt... O sen blev det en korv också. Som jag egentligen knappt orkade efter dundermiddagen på Helsing...

Åkte över till Flowerteam där jag hittade dem mest fantastiska lampetterna! 800 kr st tar dock emot :( Dem hade varit helt fantastiska i min lägenhet...
Hemåt och dax att ta itu med alla sysslor. Trodde jag. Det inte denna dagen fått uppleva får morgondagen möta. Så ja jag gjorde det jag kände för mest och la mig i soffan och gosade ner mig. Var fasansfullt trött så det kändes som det ända rätta.
Middagen ikväll skulle i min fantasivärld bestå av färsbiffar med potatisklyftor, tomatsalsa, sallad och örtcreme (stod i min lista..) men ist blev det två varma mackor med ost, skinka och ketchup. Till det sallad, körsbärstomater (som jag älskar) och en chilicreme.
Sen tog jag en paket bob lättdryck äpple, 1 liter ramlösa, 1 klyftat rött äpple, ½ citron skuren i bitar, 3 kvistar mynta och en massa is. Blanda allt i en tillbringare och man har en fräsch god dryck.


Efter att ha piggnat till målade jag mina pappbokstäver från Panduro och duschade. Nu är där inpackning i håret och ska bädda ner mig i soffan, läsa lite och sen kolla på Marley & Me.


Hur har er dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade en toppen dag igår. Solen verkar komma fram även idag....



kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback