Fantastisk fredag

Det fina vädret håller i sig. Solen skiner genom hela lägenheten. Sååå gött.
Idag ska jag ta itu med allt det som jag inte orkade göra igår. Vilket jag är rädd för är en hel del..
Ska ut till mamma o pappa ikväll.

När jag vaknade imorse tvättade jag ur inpackningen som hade fått värka över natten. Sen gjorde jag världens tråkigaste syssla: Para ihop strumpor. Fruktansvärt trist om ni frågar mig. Längtar efter sandaler och barfota så jag kan dra ner på strumptvättandet :P
Sen har jag faktiskt slängt ihop en köttgryta och en kycklingfond som just nu står på spisen och puttrar.
Ska plantera lite blommor alldeles strax. Sen efter det ska jag plattånga håret, städa  och förhoppningsvis börja sortera i garderoben.

Klockan fem ska jag och Sandra bege oss ner till gymmet. 
Känns som att detta kommer bli en riktigt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback