Handikappad

Åkte ut till Marlene igår strax innan sex. Kom dit en halvtimme tidigare iom att min taxichaufför insisterade på att jag skulle ta taxi ända ut och inte bara till knutpunkten för att sen ta buss.
Hos Marlene blev det en förvånadsvärt god vegetarisk gryta. Utan bönor tack och lov ;)
Sen en jättegod parfait som vi kan tacka Marlenes mamma för :)
Massa prat och lite cider och vin.

Tog bussen in och gick sen direkt till Tempel. Dem håller ju på att bygga om så tyvärr var bara golvet där nere öppet. Men det var billiga drinkar och inträdet kostade bara 80 kr :P
Dansade och skrattade till klockan två när både Marlene och Tilde gått hem. Gick över till Cardan och dansade vidare med Löfvall :)
Kunde dansa ända fram till halv fyra! Vet ni hur underbar känsla det är?? Så ont som jag har stundvis och ovisheten om hur foten kommer må när vi kommer ut, gör att jag blir så oerhört glad om jag har en så bra "fotdag" som jag hade igår :)
Ja jag har döpt det till fotdagar :P Brukar skriva upp det i min kallender, "bra fotdag" :P
Det är ett litet handikapp man går runt med liksom... Ni anar inte hur jobbigt det kan vara stundvis. Och ni anar inte hur skönt det är när jag anar förbättring och känner att "det är såhär det ska vara egentligen!".

Kommentarer
Postat av: Carina

haha? Va? Men vad sysslade Eva med när hon gav ut tårtan? Gav hon honom inte adressen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback