Tillbaka till verkligheten

Ni anar inte hur underbart vi har haft det!!

I onsdags spelade ju Arsenal och det kunde man ju inte missa. Trots att man skulle upp halv tre på natten och ta tåget...
Vi var hos Åke och Elin och käkade först köttgryta och sen en äppelkaksdessert.
Arsenal mötte Roma och det var en väldigt viktig match tydligen. Matchen skulle vara över vid kvart i elva men icke... Medans jag halvsov/sov satt Filip och Åke på helspänn och kunde inte röra sig ur fläcken. Elin hade gått och lagt sig och Johan och Ann-Sofie stack efter första halvlek. Kvar var vi och jag väntade bara på att få åka hem och sova. Men så blev det inte. Först blev det förlängning och sen skulle man avgöra på straffar. Och det blev inte en eller två straffar utan snarare 14 st....
Så halv ett kom vi hem och skulle upp halv tre... Sov 1 ½ timme och sen åkte vi ner till Knutpunkten där vi träffade upp varandra igen. Tog båten över och satte oss sen på tåget där det blev baguetter till frukost.

Ja det var så det hela startade :) Kommer säkerligen skriva ett galet långt inlägg här sen om alla dagarna men det gör jag först när jag har lite bilder jag kan blanda upp det med. Och dem finns just nu på Filips , Ann-Sofies och Åkes kameror.

Nu ska jag dricka av mitt iste som jag köpte med mig hem... Köpte typ 5 kg tror jag... Blev en del shopping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback