Dagdrömmer

Sitter i soffan med nytvättat hår. Gick och la oss tidigt igår eftersom jag var helt slut i huvudet efter gårdagen på jobb.
Lika så i lördags när vi båda däckade klockan nio :P
Idag är det dag tre av fem på jobb. Ska vara i disken idag vilket antingen kan vara sjukt slappt eller ganska så hektiskt... Imorron ska jag stå i butiken och på onsdag ska jag springa överallt. Lite omväxling mellan dagarna iaf :)
Den här dagen bjuder även på lite träning på min nya fina yogamatta, byte av lakan i sängen (som jag avskyr...)  och även lite träning på gymmet tror jag.
Sen ska jag lämna tillbaka en tunika jag köpte på Gina som Filip asgarvade åt :P Han tycker ju absolut att jag får ha på mig precis vad jag vill men i det här fallet tyckte han att jag såg ut som en gravid Marion i Robin Hood... Hans ord inte mina.
På tors-sön är både jag och Filip lediga. Hör o häpna :P
I kalendern står de uppskrivet myskväll på torsdag (kommer vara lite mör efter fyra stängningar och en "lång" dag). Fredag hade jag jättegärna åkt antingen till Köpenhamn eller Malmö och gått och myst men jag undrar om Filip är sugen eller lättövertalad :P
Lördag har Dessi namnsdag. Bäst att skriva det här också så glömmer jag inte det. Och i bästa fall så läser Dessi det så kommer jag undan ändå om jag skulle glömma :)
Söndag ska jag gå på ABS hade jag tänkt. Med tanke på den träningsvärken jag fick i magen så verkade det ha gjort stor nytta :)

Får avsluta med en bild på min hjälte som släpade min tunga väska upp för 6 trappor i England. En av dem bästa resorna någonsin och massor med skratt :)



Kommentarer
Postat av: S!!

haha en gravid marion! =) Lol!! Ha en bra vecka, ses säkert någon av dagarna:) puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback