Dagens skörd

Jag och mamma blev rastlösa och åkte ut till Höganäs och Ittala outleten. Först gick vi in i outletbutiken som säljer skor. Galet snygga väskor faktiskt. Hittade ett par snygga lite högre gladiatorsandaler som jag länge varit på jakt efter. Dessa hade ju så klart ett rätt överkommligt pris :) vilket man kan tycka är ett krav när det handlar om något som kommer vara trendigt max två säsonger.

Inne på ittala blev det ett stekjärn (behöver ju ett stort sen när vi blir en liten familj :) ), ett fondueset som mamma varit skylldig mig, två små skålar, en svart tygpåse, en såsslev och en ugnsform :)

När jag kom in till stan hämtade vi min bil och sen åkte jag hem, slängde i mig två ägg och en smoothie. Sen var det på med skorna igen och ut och möta Sandra.
Körde ABS och sen cyklade vi tills vi nästan kräktes. Vet inte vad det var med oss idag men vi var kollosalt slitna när vi klev ut från gymmet :/

Middagen ikväll bestod av mjölkpocherad torskrygg, mandelpotatis, spetskål och citronaioli. Mätt och belåten nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback