Ja hur gick det??

Lägenheten var sååå fin! Vi var 6 spekulanter och det gällde 3 lägenheter. En trea på bottenplan med eftermiddagssol och uteplats. Jättefin!
En trea på andra plan med stor ballkong som också var superfin. Och ytterligare en tre på bottenplan men förmiddagssol.
Den första trean gillade jag nog mest. Den andra funkar också men det är inflyttning redan 1 juni så då står vi med dubbelhyra och det är kanske inte så roligt.
Den tredje var helt okej och jag kommer trivas även där :)

Dem ringde mig idag och skulle kontrollera våra kontrolluppgifter dem fått. Filip måste dit och lämna in arbetsgivarintyg för dem har bara uppgifter från 2007 eller va det var. Och då pluggade han ju och var inte rik som ett troll :P
Men det ser ljust ut för oss. Hoppas hoppas hoppas!!! :D

Kommentarer
Postat av: sarah

hoppas ni får den fina lägenheten:D är så kul att läsa hur det går för dig min kära vän:D

2009-05-09 @ 23:03:58
Postat av: Anonym

jag hoppas ni får den med förmiddagssol !

2009-05-11 @ 17:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback