Underbar helg!

Igår jobbade man från 11 till 17. Hade helt galet mkt att göra vilket även kassan visade...
När jag slutade stack jag bort en liten runda till Oz och åkte sen hem till mig. Två minuter senare kom Filip och en liten stund senare Johan.
Drack en drink här och gick sen ner till Golden Bamboo där det blev en massa mat.
Gick en vända på tivolit för att konstatera att det är som det alltid varit och alltid kommer vara. Alla är runt 14-15 och springer runt och fnittrar och flörtar...
Satte oss på Oz uteservering och virade in oss i filtar under gasolbrännaren. Ja det var lite kyligt men det var ändå såå mysigt. Drinkar och öl och en hel del beröm för min Kate Moss-tisha ;)
Skulle gå hem men övertalade grabbarna till att gå förbi Papi för att hälsa på Johan. Blev även en drink där och sen stack vi hemåt :)

Idag åkte vi ut till mamma och pappa. Pappa hade rasat ner för en stege igår... typ 3 meters fall... Inte så skoj men som tur mår han förhållandevis bra. Hallonpaj och massa prat.
När vi stack därifrån körde vi till Viken :)
Gick en runda i Vikens ry och kollade in husen. Riktigt mysigt och lugnt. Kan absolut tänka mig att flytta dit.
Får hålla tummarna :)
Sen åkte vi till Lerberget och åt middag och såg på My Super X girlfriend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback